SVAR

Nu kommer det lite svar från frågestunden!

Varför ingen header?
Detta har jag faktiskt skrivit på min blogg innan, men det är så att jag inte kan göra någon..
Är målet att du vill ha många besökare eller några med bra åsikter? Jag vill hellre ha få besökare som verkligen anstränger sig och skriver sin åsikt på mina frågor, än massa besökare som aldrig kommenterar!
Vad är din blogg unik för? Jag vet inte faktiskt, kanske unikt att ha en dagens fråga som alltid är om hästar?
Kommer du ha tävlingar eller liknande? Inte så man kan vinna saker, men kanske att man blir reklamerad osv.
Vad kommer hända härnext på bloggen? Jag hoppas att jag får till en snygg design och header. Så jag hoppas att det är det som händer inom kort!
Har du något mål med bloggen? Mitt mål just nu är nog att få besökare som återkommer!
Vad är det som är så kul med att blogga? Att skriva! Helt klart. Och att få diskutera saker med andra!
Varför började du blogga? Läste så många bloggar, och tänkte på att starta en egen i flera månader eftersom det verkade så kul!



Det var alla frågor för den här gången. Hoppas ni fick tillräckligt med svar på varje fråga!
Take care:*


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0