MÄRKES UTRUSTNING?

Ett stort förlåt till att jag inte uppdaterade igår, kom mycket annat i mellan tyvärr!
Men nu lägger jag upp era ur-bra kommentarer och skiver en egen liten åsikt om märkes utrustning!

Postat av: frida

Märket gör ju som sagt inte hästen även om det är snyggt! Så jag är lite kluven på den biten, jag använder ju en hel del märkesutrustning men jag skulle väl egentligen kunna använda utrustning utan märke för det är ju inget som säger att dom inte fungerar lika bra :-) Men jag skulle aldrig (som ovan sa) se ner på någon som inte har märkesutrustning etc.

2010-08-17 @ 21:17:23
URL: http://kissemjau.blogg.se/

Postat av: Sara Jansson

För mej är det en stor del ändå. Visst är det inte så viktigt egentligen men jag tycker det är kul att shoppa hästsaker och att få "visa upp" mej och hästarna lite extra när man är på tävlingar. Men jag skulle aldrig se ner på någon som inte har märkesutrustning eller så.. Man blir inte bättre av dyr utrustning men man kanske känner sej lite snyggare ;) plus att det oftare är lite bättre kvalite på utrustningen.

2010-08-17 @ 19:14:29
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

jag bryr mig inte om märken så :P Det är liksom inte märket som gör hästen =) Men visst de är ruskigt snyggt, men jag köper det som är snyggt och inte allt för dyrt ;D

2010-08-17 @ 11:43:21
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Postat av: L

Jag tkr de är snyggt med märkeskläder, men hade jag inte varit aktiv tävlingsmänniska o ha egen häst hade jag nog inte brytt mig! Vissa drömmer o ha egen häst istället för ha märkesgrejor. Sen är de grymt snyggt, men då ska de synas oxå!!!

2010-08-16 @ 23:54:51
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Ni hade själva vääldigt bra åsikter, och ni har i stort ett samma åsikt!
Jag tycker att märke inte har någonting med "duktighet", hållbarhet eller skönhet. Jo visst, vissa märkes grejer håller bra, men när vi säger att dom håller bättre än andra, vad jämför vi då med? Ni kan ju inte jämföra en sadel med märke för 40.000 och en sadel utan märke för 10.000, eftersom de inte ens kan ge samma kvallité prismässigt?

take care:*

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0