DAGENS FRÅGA

Är sporrar okej?

Detta är en fråga, som jag tror kan göra personer upprörda. Eftersom vi alla är olika tolkar vi säkert även saker olika. Men nu vill jag höra, vad tycker ni? Kommentera, och gärna långa svar, eftersom jag sedan kommer lägga upp alla kommentarer som har olika åskiter, och sedan skriva vad jag tycker!

kunniga som okunniga, skriv vad ni tycker!

Kommentarer ♥
Postat av: EnAnnanTyp

Jag ahr inte själv erfarenhet av detta, så jag vet inte om jag direkt har någon åsikt...



Men enligt mig tror jag inte att alla behandlar sina hästar illa med sporrar. Visserligen ska man inte banka för allt man är värd, men alla som använder sporrar kanske inte gör det...



Detta är min åsikt, men som sagt - jag vet inte riktigt.

2010-08-13 @ 19:02:55
Postat av: fredrika

Sporrar är helt klart okej! Jag själv använder inte sporrar utan tycker att man BORDE lära hästen att lyda en utan dem. Men tycker ändå inte det är fel att använda dem, så länge man inte sparkar sönder hästarna i sidorna så.

2010-08-14 @ 16:38:49
URL: http://fredrikawallstrom.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Sporrar är okej så länge den som använder dom använder dom på rätt sätt. :)

sv, Tackar :D

2010-08-14 @ 19:44:00
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0